Tadeuszowi Rydzykowi nie chcą dać koncesji co nieszczególnie mnie martwi choć z drugiej strony im więcej tego typu narracji w mediach tym gorzej dla samego Kościoła co każdego antyklerykała powinno cieszyć. Dziś jednak kiedy przeczytałem jak Robert Biedroń broni "ojca Rydzyka" nie mogłem powstrzymać się od śmiechu. Co następne? Poseł PiSu broniący Nergala?
Tadeusz Rydzyk to dobry biznesmen który jednak przeszacował swoje możliwości. W kraju takim jak Polska gdzie panoszy się socjalizm i wymagane są koncesje na różnego rodzaju działalności, trzeba dokładnie analizować wszystkie umowy, trzeba także brać pod uwagę koszty, a tego redemptorysta zdaje się nie przewidział.
Roczny koszt nadawania na multipleksie to 10 milionów złotych. Nie wiem jak to jest liczone i jakie są brane pod uwagę kryteria. Doczytałem że chodzi tu jedynie o częstotliwość. Jeśli zatem jest możliwość by Trwam nadawała w jednym cyfrowym kanale częstotliwości bo ta kwota jest większa niż być powinna (a do państwa należy mieć ograniczone zaufanie w kwestii finansów) to oczywiście decyzja KRRiTV jest nie do zaakceptowania. Zaś jeśli ta kwota jest jedynie wynikiem ubiegania się o częstotliwość konkurencyjnych stacji gotowych wyłożyć takie pieniądze to lepiej by Trwam wymaganą kwotę zdobyła.
Działalność operacyjna Fundacji Lux Veritatis jak wynika z dokumentów dostarczonych Krajowej Radzie w ciągu ostatnich trzech lat przynosiła straty, zaś majątek fundacji to 90 milionów złotych z czego większość stanowi pożyczka od zakonu redemptorystów, która musi być spłacona w terminie objętym przez koncesję.
Jak się widać okazuje, nie jest to walka z wolnymi mediami a czysto ekonomiczna rozgrywka. Nie jestem ekspertem od cyfryzacji ani od częstotliwości ale jeśli potrzebne są na to aż takie pieniądze widać działalność medialna tej skali jest jedynie dla tych, którzy mogą sobie na owy luksus pozwolić.
Zresztą coraz więcej ludzi ma dość papki medialnej i chętniej przegląda internet więc za jakiś czas kwoty na takie luksusy mogą zmaleć. Co miejmy nadzieję nastąpi bo już tego się nie da oglądać niezależnie czy nadaje Trwam czy TVN. Zaś o żadnej dyskryminacji katolików oczywiście mowy być nie może. Pomijam już fakt czy Trwam to telewizja katolicka ale skoro biskupi tak twierdzą to pewnie tak jest. Zadecydowały względy finansowe. Banał?
Alleluja i do tyłu
-
Komentarz z lubczasopisma: SalonowaWataha
@ALEX_DISEASE
Dziś jednak kiedy przeczytałem jak Robert Biedroń broni "ojca Rydzyka" nie mogłem powstrzymać się od śmiechu. Co następne?
Może mają jakieś wspólne zainteresowania np. zbierają znaczki pocztowe lub guziki
-
@Quartz Quantrum
tak, to na pewno to.
-
Komentarz z lubczasopisma: NOWY PARDON
@ALEX_DISEASE
Zadecydowały względy finansowe. Banał?
To nie banał bo przekręciarz po jakimś czasie (na pewno krótkim) z względu na argumentowaną "misję" przestałby po prostu płacić. Nie ma nic lepszego dla niego niż za friko
-
@Quartz Quantrum
cóż łatwiej jest koncesji nie dać niż ją później zabrać. Zresztą już biskupi zabrali głos więc może się okazać że czy się stoi czy się leży miejsce na multipleksie się należy.
-
Komentarz z lubczasopisma: NOWY PARDON
@Alex_Disease
Polska od wieków jest zakładnikiem kościoła
-
@Alex_Disease
Alex_Disease na początku dzisiejszej notki:
> Tadeuszowi Rydzykowi nie chcą dać koncesji
> co nieszczególnie mnie martwi
Alex_Disease o sobie w nagłówku strony: Klasyczny liberał.
Taki więc z ciebie klasyczny liberał, jak z Władysława Bartoszewskiego młodzieniaszek lub z Grasia intelektualista.
-
@dzierzba
no bo nie martwi mnie w tym sensie że nie oglądam Trwam. To moja prywatna opinia. Jestem przeciwnikiem koncesjonowania działalności jakiejkolwiek.
-
@dzierzba
też zwróciłem uwagę na to zdanie:
"Tadeuszowi Rydzykowi nie chcą dać koncesji co nieszczególnie mnie martwi choć z drugiej strony im więcej tego typu narracji w mediach tym gorzej dla samego Kościoła co każdego antyklerykała powinno cieszyć."
gdyż więcej mówi one o autorze, niż wszystkie jego referencje i deklaracje razem do kupy wzięte. Zgadzam się z Tobą, taki z niego klasyczny liberał jak ....
-
@Alex_Disease
>> Alex_Disease na początku dzisiejszej notki:
>> Tadeuszowi Rydzykowi nie chcą dać koncesji
>> co nieszczególnie mnie martwi
>> Alex_Disease o sobie w nagłówku strony:
>> Klasyczny liberał.
>> /dzierzba/ Taki więc z ciebie klasyczny liberał,
>> jak z Władysława Bartoszewskiego młodzieniaszek
>> lub z Grasia intelektualista.
> no bo nie martwi mnie w tym sensie że nie oglądam Trwam.
Dla kogoś będącego klasycznym liberałem w klasycznym rozumieniu klasycznego liberalizmu byłoby oczywiste, że próba ograniczenia innym prawa do oglądania telewizji TRWAM, to wręcz klasyczne zaprzeczenie klasycznego liberalizmu. Dlatego też klasyczny liberał, który jest klasycznym liberałem nie tylko z nazwy, broniłby prawa TV Trwam do nadawania niezależnie od tego czy sam ją ogląda, a wręcz tym bardziej, im bardziej poglądy tam głoszone byłyby mu obce. Nie dziękuj za darmową lekcję i nie przejmuj się, że nie zrozumiełeś. Jako klasyczny antyklerykał masz pełne prawo "nie martwić się w tym sensie, że nie oglądasz Trwam". Na użytek innych klasycznych libreałów tego kalibru to na pewno całkiem użyteczne bajeczki.
-
problemem są też owe wspomniane niejasne kryteria...
Urzędnik zapewne decyduje w oparciu o coś. Jakąś podstawę mieć musi.
My - owej podstawy dokładnie nie znamy.
Zwolennicy Trwam uważają, że jest to polityczna szykana władzy, która jak wiemy za Rydzykiem nie przepada (z wzajemnością).
Najlepiej byłoby, gdyby urzędnika z tego obrazka całkiem usunąć, wystawić na sprzedaż częstotliwości i dać temu, kto może je kupić.
Kryteria byłbyby jasne i polityka by się już do tego nie mieszała.
-
Kolego sympatyczny
Jeśli twierdzisz, iż nie jest to walka z wolnymi mediami a czysto ekonomiczna rozgrywka, to może wytłumaczysz na jakiej zasadzie otrzymała koncesję spółka Stavka.
Aktywa spółki Stavka, należącej w całości do Stanisława K., pod koniec 2010 r. składały się wyłącznie z majątku obrotowego, a konkretnie z 99 tys. zł, czyli głównie z kapitału założycielskiego w kwocie 90 tys. zł i 9 tys. zł zaciągniętych przez spółkę krótkoterminowych zobowiązań. W lutym 2011 r. spółka otrzymała koncesję na nadawanie programu U-TV drogą satelitarną, co musiało pociągnąć za sobą jakieś koszty. Jej wyniki finansowe za ostatnie lata oscylowały wokół zera. Mimo małego potencjału finansowego, spółce udało sie uzyskac koncesję na nadawanie programu telewizyjnego na multipleksie naziemnym.
-
@dzierzba
proszę sobie darować tego typu komentarze i już nie podpierać się liberalizmem. Jak Nergal wystąpił w TVP to się to zwolennikom PiSu nie podobało. Zaś w salonowej ankiecie dot Bonieckiego większość wybrała opcję żeby zakaz wypowiedzi w mediach dać mu na zawszę. Więc skończcie z tą hipokryzją.
-
@giz 3miasto
proszę merytorycznie odnieść się do wpisu a nie do jednego opacznie zrozumianego zdania.
-
@czubas
> problemem są też owe wspomniane niejasne kryteria...
To w tym momencie problem wtórny. Najistotniejsze jest to, co dzieje się teraz. To, że TRWAM przestaje być równym podmiotem w stosunku do innych stacji.
-
@czubas
ale tu chodzi ponoć o kwestie czysto finansowe. Osobiście obstawałbym by Rydzyk dostał koncesję powiedzmy na rok i zobaczy się czy wywiąże się finansowo. Tyle że po cyrkach z RM i statusie nadawcy społecznego władze KRRiTV nie mają zaufania do Rydzyka.
-
@father boss
nie znam szczegółów umowy. Widać lepiej rokował niż Rydzyk. Nie znam tej sprawy wiem jednak że z Rydzykiem bywają problemy i dlatego mu nie ufają.
-
Ja czekam spokojnie na wniesienie zapowiadanej skargi Fundacji Lux Veritatis do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego
i jej rozpatrzenia. Chyba do tej pory jeszcze jej nawet nie złożono. Jak na razie lobbyści i zwolennicy drą ryje w parlamencie
i na ulicach próbując groźbą i szantażem wymusić aby ich było na wierzchu. A jakoś tak z doświadczenia wiem, że te środowiska najpierw głośno krzyczą obojętnie czy mają rację czy jest wręcz przeciwnie.
-
@Alex_Disease
Oj Alex.
Z liberalizmem masz tyle wspólnego co Stalin z socjalizmem.
-
@jacek.ad
przestańcie w końcu pieprzyć te głupoty. Tu liberalizm nie ma nic do rzeczy. Jeśli koszt jest taki a nie inny, a Rydzyka nie stać to nie ma multipleksu dla Trwam i koniec.
-
@
Tadeusz Rydzyk to dobry biznesmen
Takich biznesmenów grasujących po kieszeniach staruszek i staruszków oraz sekciarskich fanatyków jest więcej. Tylko sie tak nie nagłaśniają.
-
@ALEX_DISEASE
"przestańcie w końcu pieprzyć te głupoty. Tu liberalizm nie ma nic do rzeczy. Jeśli koszt jest taki a nie inny, a Rydzyka nie stać to nie ma multipleksu dla Trwam i koniec."
Należy zatem poruwnać sytuację finansową fundacji do jej konkurentów którzy otrzymali koncesję.
Przyjrzyjmy się danym finansowym Fundacji Lux Veritatis: wywiązuje się terminowo z bieżących zobowiązań - przyznał to Departament Koncesyjny KRRiT w swojej opinii. Jeżeli chodzi o wypracowane zyski za lata poprzednie, to zysk za 2010 rok był ponad 3,4 miliona razy większy, a za 2009 - 1246 razy większy niż spółki STAVKA, która otrzymała pozytywną decyzję o rozszerzeniu koncesji telewizyjnej. Kapitały własne Fundacji przewyższają kapitały STAVKI 225 razy. Również opinia banku, który prowadzi rachunki Fundacji, na temat obrotów finansowych za ostatni rok oraz posiadanych lokat i środków jest bardzo pozytywna.
-
...niejasne "kryteria"
...jeśli się chce kogoś "wyeliminować" to zasady tej "koncesji" są tego przykladem...a gdzie WOLNOŚC wypowiedzi???...
-
@Alex_Disease
' Rydzyka nie stać to " eee tam - przecież GW podało , że ma kilka Maybachów ! sprzeda i będzia miał pieniadze na multipleks
-
@zawszeciekawy
a tu jest że KRRiTV nie zweryfikowała pozytywnie dokumentów
http://biznes.interia.pl/media/news/krrit-tv-trwam-nadal-bez-koncesji-na-nadawanie-na,1747595,5058
-
@pawell24
to są kwestie czysto finansowe. Jeśli by tak nie było to wtedy można mówić o skandalu. Ale właśnie takie uzasadnienie podał Dworak.
"sprawa koncesji na nadawanie na pierwszym multipleksie nie dotyczy jednego nadawcy, a jest procesem tworzenia całego multipleksu. - Ten proces nie może się załamać, nie możemy zwiększać ryzyka narażania go przez to, że któryś z podmiotów prezentuje dużą niepewność ekonomiczno-finansową"
-
@Alex_Disease
Ej, klasyczny liberale! Dlaczego usuwasz niektóre moje komentarze? I to bez jakiejkolwiek wzmianki?
-
@dzierzba
dlatego że nie życzę sobie ataków ad personam bo ktoś nie zrozumiał co napisałem. I jeszcze się tym chwali.
-
@Alex_Disease
> dlatego że nie życzę sobie ataków ad personam bo
> ktoś nie zrozumiał co napisałem. I jeszcze się
> tym chwali.
Ależ zrozumiałem, klasyczny liberale (LOL^3). Jednak nie będę już wklejał ponownie tego, co chyłkiem usunąłeś. Na dzisiaj wystarczy.
-
Faszyzm nie przejdzie!
I dobrze!
-
@dzierzba
nic nie rozumiesz. To tak jakby ktoś powiedził "nie martwi mnie że Darski nie wystąpi w TVP bo kościół protestował". I co, oznacza że nie może być liberałem? A może, po prostu nie trawi Darskiego więc go to nie martwi choć nie jest przeciwnikiem jego występu. Ale komu ja to tłumaczę.
tu mój wcześniejszy wpis na ten temat
http://alexdisease.salon24.pl/379183,kosciol-stawia-na-rydzyka
-
Co się pan martwisz o nie swoje pieniądze?
Pan się martw o prawdziwy pluralizm, bo jak w przyszłości prawica przejmie władzę, to w rewanżu może wyciąć wszystko to, co jest lewicowe w mediach.
Nie po to walczyliśmy o wolność słowa, żeby teraz pod byle pretekstem dawać dostęp do mediów jednej opcji.
-
@dzierzba
Znaczy Alex_Disease jako prawdziwy liebrał powinien martwić się, że koncesji w Polsce nie przyznano TV mniejszości chińskiej w PL, KGB-TV, TV Trwam Rydzyka i porno24TV????
-
@jazmig
jest wolność słowa. RM nadaje co chce nawet wbrew ustaleniom (mają status nadawcy społecznego a nadają reklamy, co prawda ukryte jak to wykazała KRRiTV ale jednak). Po prostu ktoś wszczął panikę bo Rydzyk nie dostanie miejsca na multipleksie co przecież nie jest równoznaczne z cenzurowaniem jego działalności.
-
well ...
Biedroń w Radiu Zet komentował demonstrację przeciwników decyzji KRRiT, odmawiającej Telewizji Trwam miejsca w multipleksie cyfrowej telewizji naziemnej.
- Cieszę się, że ludzie wychodzą na ulicę i podkreślają przywiązanie do jakichś wartości. Jeśli tylko nie używają przemocy, to w państwie demokratycznym mają prawo do demonstracji. Być może zasady przyznawania koncesji są zbyt surowe. I to my, jako politycy, powinniśmy zastanowić się, co zrobić, żeby mieć pluralizm mediów. Ja będę zawsze stał po stronie ojca Rydzyka, kiedy jest nierówno traktowany, wyśmiewany i dyskryminowany. Choć wiemy wszyscy, że ojciec Rydzyk nie jest ideałem - mówił poseł.
- Wyhodowaliśmy sobie demona i musimy jako politycy tę żabę jakoś strawić – stwierdził Biedroń. Gdy prowadząca audycję Monika Olejnik dopytywała, czy żabą jest ojciec Tadeusz Rydzyk, poseł odparł: "Mówimy o całym tym koncernie. Gdyby od początku działalność koncernu zarządzanego przez o. Rydzyka była traktowana na takich samych zasadach, jak wszystkie inne, to dziś nie mielibyśmy tego problemu i ludzi na ulicach".
-
well ...
Organizowane m.in. przez klub Gazety Polskiej i stowarzyszenie "Solidarni 2010" zgromadzenie przed pałacem zaczęto od modlitwy, którą poprowadził ks. Stanisław Małkowski. Później szefowa "Solidarnych" Ewa Stankiewicz odczytała "akt społecznego zwolnienia dyscyplinarnego" przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Jana Dworaka, który według manifestantów ponosi odpowiedzialność za to, że TV Trwam nie ma na cyfrowym multipleksie.
"Oświadczamy, że rozwiązujemy z panem umowę o pracę zawartą w 2011 r. bez zachowania okresu wypowiedzenia. Przyczyną rozwiązania angażu jest stosowanie podwójnych standardów związanych z przyznawaniem zgody na umieszczenie na multipleksie cyfrowym firm ubiegających się o tę zgodę oraz stosowanie niejasnych kryteriów konkursu. Rada przez pana kierowana wydała zgodę firmom, które nie mają zaplecza finansowego, merytorycznego i technicznego, które w tej chwili nadają tylko plansze informacyjne. Rada przez pana kierowana nie przyznała takiej zgody telewizji Trwam, która od 9 lat codziennie nadaje programy publicystyczne, serwisy informacyjne i programy kulturalne" - brzmiał początek odczytanego tekstu.
-
@ALEX_DISEASE
Dięki za link, jak zapewne zauwarzyłeś dworak nie wypowiada się wcale o kondycji finansowej jej konkurentów.
Ztego samego linka:
"Kochanowicz na antenie Radia Maryja, odnosząc się do wtorkowych wypowiedzi Dworaka mówiła, iż nie powiedział on, "że zysk fundacji w poszczególnych latach był bardzo wysoki (te dane są ogólnie dostępne), wynosił 1 mln zł, 6,5 mln zł, 3,5 mln zł w kolejnych latach podczas gdy firmy, które uzyskały koncesje, osiągały wyniki ujemne w wysokości ponad 2,6 mln zł, 2,2 mln zł, czy 1 mln zł, czy 3 tys. zł, bądź uzyskiwały zysk w wysokości 5 tys. zł czy 19 tys. zł". Dodała, że nadużyciem jest stwierdzenie o pozyskiwaniu przychodów operacyjnych ze zbiórek kościelnych, "ponieważ fundacja nie jest kościelną osobą prawną".
Znamienne, że platforma robi wszystko żeby nie dopuścić do zbadania sprawy przez NIK.
-
@rob london
TV Trwam to nie jest jakiś problem. Ta telewizja ma znikomą oglądalność więc te protesty i tak nic nie dadzą. Właśnie obserwujemy bankructwo całego systemu który nie potrafi zadbać nawet by media swobodnie mogły funkcjonować. Ja winię przede wszystkim system bo być może z tą częstotliwością to jest tak, że nie starczy jej dla każdego.
-
@Alex_Disease
TV TRWAM to nie jest telewizja ojca Rydzyka i to nie jemu odmówiono możliwości rozwoju telewizji katolickiej.To poniżono wiernych i wszystkich ludzi, którym bliskie jest wyznanie katolickie.To walka z symbolami religijnymi wyznania Rzymsko-Katolickiego.Nie przyznanie multipleksu poważnie ograniczy możliwość taniego odbioru sygnału TV TRWAM a kablówki zaproponują możliwość oglądania w najdroższym pakiecie.Jedni z Fundacji robią imperium a drudzy dziadostwo.Podobno pan Dworak powołał sie na jedyne obiektywne badania. Stwierdzono,ze nie ma dla kogo nadawać, bo TV TRWAM i RM ogląda i słucha 4 tysiące ludzi na świecie. Wczoraj w stolicy zebrało się ponad 30 tysięcy manifestantów w obronie możliwości głoszenia prawdy i przyznania multipleksu jedynej stacji katolickiej.ciekawy jestem gdyby odmówiono TVN czy ludzie by protestowali poza Walterem i jego pracownikami.
-
@zawszeciekawy
sprawa oczywiście powinna zostać zbadana ale nie służą temu jakieś ideologiczne protesty. Zaś fundacja ma prawo domagać się rzetelnego wyjaśnienia i to kilku organów mogących się w tej sprawie wypowiedzieć. Zaś politycy też się tym nie powinni zajmować.
-
@Autor
Koszt koncesji jest opisany wzorem dostępnym na stronie KRRiTV.
Roczna koncesja to 48000+660*(liczba ludności/10000). Po podstawieniu danych 48000+660*3800=2556000PLN. Do tego dochodzą koszty nadawania płacone firmie Emitel. Stacja może ubiegać się o redukcję opłaty deklarując rezygnację lub ograniczenie w nadawaniu reklam.
Co by jednak nie mówić koszty rocznego nadawania to kwestia ładnych kilku milionów, których Rydzyk nie jest w stanie zapewnić z normalnej działalności fundacji.
-
@Alex_Disease->19.02.2012 15:32
Dokładnie. Na konto KRRiTV zamiast pieniędzy wpływałyby jedynie protesty.
-
@dzierzba
Znam parę krajów i takiej ilości zadeklarowanych demokratów,liberałów jak w Polsce jeszcze nie spotkałem:)
Może dlatego demokracji w Polsce jest tyle co kot napłakał.
-
@Alex_Disease
"Zaś politycy też się tym nie powinni zajmować."
Ale to właśnie politycy decydują o tym czy sprawa będzie zbadana czy nie, a formacja rządząca właśnie ze względów ideologicznych robi wszystko aby do tego nie dopuścić.
-
@father boss->19.02.2012 16:18
Widocznie, w odróżnieniu od Lux Veritatis, Stavka nie ma długów i może swobodnie zaciągnąć kredyty.
-
@dzierzba->19.02.2012 16:21
Ktoś kto wymięka finansowo z założenia nie może być równy innym stacjom.
-
@Skorpion 1
raczej nie. Z tą telewizją utożsamia się jakieś 2% katolików. Póki co oficjalnie podano przyczynę ekonomiczną ale czekam na rozwój wypadków. Może jakieś ciekawe fakty wyjdą na jaw.
-
@Wezuwiusz80
dziękuję zatem za wyjaśnienie. Zatem wszystko rozchodzi się o kasę. Niech więc zbierają pieniążki a nie krzyczą że chce się im kneblować usta.
-
@zawszeciekawy
politycy powinni się od tego trzymać z daleka, zwłaszcza politycy partii rządzącej. Zaś niezależne organa muszą sprawdzić prawne aspekty tejże umowy.
-
@zawszeciekawy->19.02.2012 16:47
Trudno żeby Lux Veritatis miała problemy z wywiązywaniem się zobowiązań koncesyjnych. Opłata za koncesje na nadawanie satelitarne wynosi 10.000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
Reszta tego co napisałeś to księgowy bełkot który nie wyjaśnia nijak kwestii czy Lux Veritatis ma lekko licząc extra 10mln PLN rocznie do wydania na utrzymanie się w NTC. Brak woli ponoszenia stosownej opłaty (a trudno żeby było inaczej) jest równoznaczny z brakiem kasy na to przedsięwzięcie.
-
@rob london->19.02.2012 17:36
Czy któraś z firm które dostały koncesje zawaliła w 2011r wniesienie stosownych opłat? Nie było takich informacji, co oznacza, że gdakanie ludzi TV Trwam o marnej kondycji finansowej podmiotów, które dostały koncesje jest zwyczajną kłamliwą manipulacją.
-
@ALEX_DISEASE
"politycy powinni się od tego trzymać z daleka, zwłaszcza politycy partii rządzącej. Zaś niezależne organa muszą sprawdzić prawne aspekty tejże umowy."
Problem w tym, że politycy parti rządzącej nie chcą się trzymać z daleka i robią wszostko, aby owe niezależne organa sprawę zbadały.
Swoją drogą ciekawe, że te same środowiska, które wcześniej robiły z o. Rydzyka krezusa finansoweco, teraz robią z niego biedaka.
-
Komentarz z lubczasopisma: NOWY PARDON
@Skorpion 1
To walka z symbolami religijnymi wyznania Rzymsko-Katolickiego.
Niech mnie pan oświeci !!! Z jakimi to symbolami walczy Dworak ?
-
@zawszeciekawy
Amatorski bełkot p. Kochanowicz wykazuje rażącą niekompetencję w sprawach, które interesują KRRiTV. Porównywanie parametrów finansowych Lux Veritatis do innych podmiotów jest rażącym tego przykładem.
-
@Skorpion 1
Tak w kwestii formalnej to TV Trwam jest telewizją o. Rydzyka. Jest on jednym ze współzałożycieli Lux Veritatis a właśnie ta fundacja nadaje ten program.
Telewizja Trwam nie jest symbolem religijnym KRzK. Jeśli ją za taki uważasz, jest to bałwochwalstwo.
Liczba uczestników manifestacji nie ma żadnego związku z widownią TV Trwam.
-
@Wezuwiusz80
" Stavka nie ma długów " - masz racje nie ma długow , nie prowadzi zadnej działalności a kapitał ma że ho ho ! kazdy bank udzieli im kredytu
-
@Wezuwiusz80
"Trudno żeby Lux Veritatis miała problemy z wywiązywaniem się zobowiązań koncesyjnych. "
Człowieku naucz się czytać ze zrozumieniem, schowaj się i nie ośmieszaj.
Gdzie ja tam pisałem o opłatach koncesyjnych?
"Amatorski bełkot p. Kochanowicz wykazuje rażącą niekompetencję w sprawach, które interesują KRRiTV. Porównywanie Amatorski bełkot p. Kochanowicz wykazuje rażącą niekompetencję w sprawach, które interesują KRRiTV. Porównywanie parametrów finansowych Lux Veritatis do innych podmiotów jest rażącym tego przykładem. "
Gdzie ty widziałeś porównanie parametrów finansowych Lux Veritatis do innych podmiotów .
-
@zawszeciekawy
Nie sądzę by KRRiTV robiła z Rydzyka krezusa. To raczej niektórzy dziennikarze.
-
@Alex_Disease
To raczej niektórzy dziennikarze. - i wtedy szanowny Pan w swiom liberalnym sumieniu odczuł poruszenie i wystąpił , jak to klasyczny liberal , z protestem przeciwko manipulacji mediów ?
-
@Autor
Kiepski z Pana analityk, jeżeli nie potrafi Pan dociec, kto ma rację. Przedstawic argumenty stron, porównać. Albo inaczej - u Pana zawsze rację ma waadza. Smoleńsk, emerytury, OFE, ropa, Gazprom, itd.itd. Taki z Pana i liberał i niezalezny analityk sceny i znawca materii.
W przedmiotowej kwesti wystarczyłoby poczytac, co druga strona ma do powiedzenia (upubliczniła zarzuty KRRiTV i swoją na to odpowiedź). Zaprezentował Pan tylko jeden argument przeciwko koncesji: "bo KRRiTv ma rację. A ma rację, bo ...ma, a w dodatku Tv Trwam jest bzydka".
Pomijam Pańską wiedzę nt tego, co w Kościele, tego, co Kościół "ma robić", aby Panu się podobało czy tego, na czym polega znaczenie religijne i ludzkie działania Tv Trwam.
Żenua.
-
@ALEX_DISEASE
Nie pisałem, że krajowa rada.
-
@Alex_Disease
co roku w kolejną rocznice załozenia RM i TV TRWAM na Jasnej Gorze w pielgrzymce uczestniczy ponad 300 tysięcy ludzi.Jezeli to ma stanowić te 2 % zainteresowanych RM i TV TRWAM to latwo wyliczyc,że jest to potezna armia ludzi.Tam chorych nie ma, bo oni lezą w szpitalach lub w domach.Zaznaczam ,ze te 300 tysiecy pielgrzymow to dane komercyjnych stacji, miedzy innymi Polsatu.
Łatwo wiec skorygowac dane podawane celowo by ponizyc ludzi i zniesmaczyć do mediów katolickich.
-
@Wezuwiusz80
szkoda z Panem gadac ...
ja mowie o rownym traktowaniu ... Pan o szemranych interesach.
-
@Romek115
nie zabierałem na ten temat głosu. Zresztą to było bardzo dawno temu. Mnie jakoś ewentualny Maybach Rydzyka snu z powiek nie spędzał. To że go nie ma? A co to zmienia? Dla mnie to i tak persona do której nie mam szacunku, choć jest wielce pomocny, nie powiem.
-
@zawszeciekawy
a kto? Jedynie dziennikarze o tym mówili. Później podchwycili to jacyś politycy nawet nie sprawdzając czy to prawda.
-
@zeter1 1
co do tematu ma OFE, Gazprom i Smoleńsk?
PS. kościół niech sobie robi co chce byle nie wtrącał się do polityki.
-
Disease
nie wiem co ma Pan wspolnego z Ayn Rand albo Miltonem Friedmanem, bo Pan jestes socjalista jezeli Pan odmawiasz glosu swoim przeciwnikom w publicznej debacie ...
-
@dzierzba - fakty mogą być dla niektórych kwestią wtórną...
"To w tym momencie problem wtórny."
Dla mnie kryteria są sprawą podstawową.
Autor sugeruje, że po prostu prywatna fundacja redemptorystów nie spełniła wymagań finansowych.
Pan - mam wrażenie - sugeruje jakąś krucjatę przeciwko stacji.
Bez wyjaśnienia owych kryterów - nie ma możliwości stwierdzenia kto ma rację..
-
@Alex_Disease - być może...
Przynam, że niezbyt się całą sprawą interesowałem.
I nie jestem osobiście w żaden sposób zaintersowany rozstrzygnięciem.
Uważam jednak, że kryteria powinny być jasne i jednakowe dla wszystkich.
Podzielam zdanie, że urzędnik (czyli państwo) nie powinno się takimi sprawami zajmować i że im więcej koncesji i pozwoleń tym więcej kontrowersji (i pole do rozwoju korupcji).
-
@Skorpion 1
oglądalność Trwam to między 6 a 9 tysięcy widzów dziennie. Różne dane znajdywałem ale z pewnością nie jest to więcej niż 9 tysięcy.
-
@rob london
nikomu nie odmawiam głosu. Proszę jeszcze raz uważnie przeczytać ten tekst.
-
@czubas
no więc właśnie. Zlikwidujmy koncesje a o pasmo jeśli jest taka konieczność walczą stacje na rynkowych zasadach.
-
@Skorpion 1->19.02.2012 18:53
Skąd Pan wziął te 300 tysięcy. Nawet znane z dęcia faktów Radyjo unika podawania konkretnych liczb, a jeśli nawet są one daleko niższe niż 300 tysięcy.
-
@Alex_Disease->19.02.2012 19:13
Byłoby ciekawie. Np. gdyby kościół zechciał użyć kasy otrzymanej z Komisji Majątkowej do zakupu miejsc na MUX. Wątpliwe by ktoś inny miał wtedy szanse.
-
do autora.
Błędnie Pan zakłada,że KRRiT jest niezależną od polityki instytucją.Nigdy nie była niezależna tak jak nie jest teraz.Taka jest różnica,że za PiSu KRRiT dała koncesję Superstacji a teraz za PO nie chce dać miejsca na multipleksie Trwam.
-
@Wezuwiusz80
Kościół nie może sobie pozwolić na szastanie pieniędzmi zaś utopienie milionów to nie jest dla Kościoła coś, na co ten w walce ideologicznej pójdzie, o nie.
-
@karamboli
nie kupuję tego. KRRiTV nie może postępować tak bezczelnie. Musi mieć konkretny pretekst bo inaczej byłoby to dużym skandalem.
-
@ALEX_DISEASE
Dokładna liczba członków Rodziny Radia Maryja nie jest znana. Samego radia słucha prawdopodobnie od 1 do 1,5 mln. osób. Według różnych danych w pielgrzymkach Rodziny Radia Maryja na Jasną Górę uczestniczy od 200 tys. do 0,5 mln osób.
http://www.deon.pl/religia/kosciol-i…ielgrzymka-rodziny-radia-maryja.html
-
do autora
Masz Pan prawo do swego światopoglądu i nikomu nic do tego.
Gorzej kiedy zaczyna on przysłaniać Panu trzeżwy ogląd rzeczywistości a tak jest sądząc po treści notki.
Co zdecydowało? Oczywiście że wzlędy POZAFINANSOWE co przyznają ateiści którym wyznawany światopogląd rozumu nie odebrał.
Wyłożyła to jasno Dyr.Finansowa TV Trwam w czasie spotkania Komisji Parlamentarnych. Przewaga kapitałowa TV Trwam nad konkurentami wynosiła w skrajnym wypadku miliony razy. Przynajmniej jedna z TV której miejsce NIE NADAŁA JESZCZE ŻADNEGO PRORAMU a jej program to propagowanie disco-polo.
O machlojkach w trakcie trwania procesu koncesyjnego nie wspominając.
Bywają sprawy kontrowensyjne, w tym wypadku mamy do czynienia z ordynarnym PRZEKRĘTEM.
-
Nie wiem czemu
raban wywołuje tylko TV Trwam, a inni niezadowoleni z decyzji KRRiTV ( 5 ? ), po prostu złożyli skargi do WSA i czekają na rozstrzygnięcie ?
-
@Alex_Disease
Oa wezuwiuszowi odbiło jakas erupcja nastapiła mozg mu wycięlo lawa wypływa plugawa oj klęska-real disease i krasnoarmiejcy obludy
-
@mociek
Powód jest prosty.
Ci pozostali nie mają tak wyraźnych argumentów( w żadnym wymiarze) jak TV Trwam.
Jeżeli pomijana jest stacja tylko dlatego że śmie krytykować aktualnie rządzących jest to łamanie DEMOKRACJI a to powód nie tylko do rabanu. Łamanie konstytucji jest PRZESTĘPSTWEM.
-
@ZEWSII
"Ci pozostali nie mają tak wyraźnych argumentów( w żadnym wymiarze) jak TV Trwam. "
A może jest odwrotnie ? Może to TV Trwam nie ma żadnych merytorycznych argumentów i dlatego wyprowadza ludzi na ulicę ?
-
... @ ALEX_DISEASE...
...rozumiem to wprost nie płacisz odcinamy ci nadawanie...a "bariera finansowa" to ukryta kłoda prawnicza...
-
Komentarz z lubczasopisma: NOWY PARDON
@pawell24
rozumiem to wprost nie płacisz odcinamy ci nadawanie...a "bariera finansowa" to ukryta kłoda prawnicza...
***********************
raczej logiczna konsekwencja, najpierw dyma się państwo na podatkach nie wykazując dochodu a potem ma się pretensje że traktują cię z biedaka...
-
...DEMO...
...przy tak energożernym systemie "tylko dla wybranych" to nawet SPRAWIEDLIWI i "święci" mają opory...a co dopiero świadomi niemozności...
Piszę w lubczasopismach
-
23.05.2012 17:31
-
23.05.2012 11:27
-
23.05.2012 11:09
-
23.05.2012 11:09
Ostatnie notki
-
Jarosław Kaczyński - od bojkotu do kibica
Ciężko nadążyć za prezesem Kaczyńskim w jego wygibasach myślowych, tenże analityk bowiem, po tym jak jeszcze na...
23.05.2012 11:08 121 -
Polska ważnym partnerem dla Rosji
"Polska dla Rosji zawsze była i pozostanie jednym z najważniejszych partnerów" - informuje kremlowska...
22.05.2012 15:25 51 -
Miller kontra Palikot. Kogo na lidera lewicy wybiorą Polacy?
We wczorajszej notce rozprawiłem się z bezideową partią o nazwie Sojusz Lewicy Demokratycznej, ten temat będzie niejako...
21.05.2012 12:45 30
Moje ostatnie komentarze
-
Julia Tymoszanko mówi by nie bojkotować ale prezes wie lepiej? Wie że to pomoże Ukrainie?...
23.05.2012 17:51
-
Julia Tymoszenko nie życzy sobie bojkotu w jej sprawie. To ten news nie dotarł jeszcze do prezesa?
23.05.2012 17:50
-
nie wiem o co chodzi z tym "jednostronnym cięciem kosztów". To jakiś trik ekonomiczny? poza...
23.05.2012 17:49
-
toż to świetne wieści dla fanów PO. Mimo że większość społeczeństwa nie poparła...
23.05.2012 17:46
-
Cenckiewicz jest niewiele starszy ode mnie i on się za historyczne analizy w tak ważnej materii...
23.05.2012 17:04
Najpopularniejsze notki
-
Smoleńska fantastyka naukowa
komentarze: 438
-
Europa głucha na wołania PiS
komentarze: 220
-
Smoleńska relikwia
komentarze: 196
-
Profesor Balcerowicz: bez pracy nie ma kołaczy
komentarze: 184
-
TV Trwam: trampolina dla PiS
komentarze: 176
Aktywne dyskusje
-
Jarosław Kaczyński - od bojkotu do kibica
komentarze: 121ostatnio: BALT5
-
Polska ważnym partnerem dla Rosji
komentarze: 51ostatnio: FILIP MERYNOS
-
Miller kontra Palikot. Kogo na lidera lewicy wybiorą Polacy?
komentarze: 30ostatnio: BRADOLF PITTLER
-
Kawiorowa ideowość SLD
komentarze: 6ostatnio: ALEX_DISEASE
-
Dwa "Wesela" czyli Smarzowski zamiast Wyspiańskiego
komentarze: 27ostatnio: JAGG
Moje tagi
Ulubione blogi i lubczasopisma
- Lubomił Macar 11 20
- sylwia hetman 490 1397





